Sunday, July 02, 2006

Tankar


Nu sitter jag framför datorn och skriver. Det är söndag och jag har jobbat hela dagen. Dessutom har jag både hunnit med att äta middag på restaurang med mor och med att träffa min vän och överlämna några DVD-skivor innan han åker till Kambodja i tre månader och sedan till Umeå i tre månader (!). Min tjej är i Jämtland med sin familj och kommer på onsdagen. Lampan i vardagsrummet har gått sönder så jag sitter i något slags halvmörker. Bakom mig visar TV-apparaten reklam och värmen i rummet är högst påtaglig.

Jag har precis varit i Göteborg och skrivit på kontrakt på mitt studentrum. Vidare har jag hängt med blivande skolkamrater och haft en riktig superdag på Liseberg tillsammans med Moa. Det kändes ganska bra att vara där, men magen pirrade nåt fruktansvärt varje kväll när vi skulle sova. Det är onekligen en stor förändring på gång, och det är inte fullt så charmigt som jag trodde det skulle vara. Jaja...

Imorgon ska jag dansa med Unga Tur, det ska bli kul. Sen är det tisdag och sen kommer äntligen Moa hem! Jag längtar så.

Det knyter väl ihop säcken för denna gång.

Tja!

2 comments:

Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonymous said...

I like it! Good job. Go on.
»