Wednesday, September 13, 2006

Skolan tutar på...

Idag har jag typ min första slappa dag, bara ett fyspass på morgonen och inget mer. Jag sitter just nu i ett litet bås på skolan där det finns dator och telefon.

Jag har precis talat med Försäkringskassan som gjort stela byrokratiska kullerbytor och kommit fram till att jag inte skickat in de papper som jag skickat in. Vidare påstod kvinnan jag talade med och har talat med två gånger förr att hon aldrig talat med mig. Superblock alltså. Försäkringskassan funkar inget vidare men om Alliansen vinner blir det ännu värre.

Jag lade alla mina röster på Vänsterpartiet och representerar inte längre en majoritet av Sveriges unga befolkning, utan tvärtom.

Jag är jävligt trött men ikväll blir det knytkalas med elever på scenområdet så det ska bli jävligt gôtt, som man säger här. Vidare kommer Moa hit på fredag och tillsammans tillbringar vi min första helg i Göteborg. Grymt!


Ha det!

Kram

No comments: