Tuesday, April 24, 2007

41:a posten

Tjaba tjena hallå!

Nu är det snart valborg och jag sitter i skolan och pöser. Har precis inte gjort någonting men i morse repade jag och Sanna med Marianne, och det gick finfint. Bara det att jag måste lära mig en jävla massa text.

Saknar Moa som fan, dock. Göteborg och jag går inte sådär jättebra ihop även om jag älskar skolan. Men jag har liksom inget liv i övrigt känns det som. Har en ostädat lya (med jävligt bra internet iofs), jag sover inte toppen och det är i vanlig ordning en hel del flackande mellan städer.

Appropå det, i helgen har Eskalator sin releasefest på Sodra Bar i Sthlm och det kommer bli grymt. Dessutom har Unga Turs filmprojekt Orion galapremiär på valborg så kom gärna dit. Vidare spelar Eskalator på Café Edenborg på 1 majaftonen.

Ha det toppen!

Puss

No comments: