Saturday, November 10, 2007

Jag fick lov.

Hej allesammans!

Min lediga vecka i Sthlm börjar röra sig mot sitt slut och jag kan sammanfattningsvis meddela att det har varit en fullkomligt lysande vecka. Mycket nöjd. Jag är nörd, och kommer därför sammanfatta veckan i punktform. OBS! ICKE NÖDVÄNDIGTVIS I KRONOLOGISK ORDNING:

  • Jag såg Eskalettes på Allhuset i lördags och njöt i fulla drag. Jag kan också tillägga att även jag fick gå upp på scenen och "showa" lite. Jodå.
  • Jag såg Ebberöds Bank på Teater Tribunalen och blev förskräckt som aldrig förr. På scenen klarar jag våld, sex och provokationer i största allmänhet mycket bra, med sponsring GIVES ME THE CREEPS!
  • Jag har köpt lite kläder, linser OCH ett par nya glasögon! Dessutom har jag, i sprutform, fyllt på mitt TBE-vaccin.
  • Jag har gått på krogen. En gång spelades det teater på krogen, men då var jag i Cornelis-rummet på Mosebacke. Det var mycket trevligt!
  • Jag har varit på fest hos Emma T. Fruktansvärt trevligt.
  • På det personliga planet har det varit en smula tufft. Men även ljuvligt.
  • Jag har sett väldigt mycket film: Zodiac, De andras liv, amerikanska The Office säsong 2, Best In Show, Waiting for Guffman. Lite av Good Bye Lenin såg jag också.
  • Jag såg Slutspel av Beckett på Stadsteatern. Ulveson very good. Allt som allt very good.

Ni ser att jag har hunnit med en jävla massa. Imorgon är det Unga Tur-möte, sedan headar jag till GBG igen. Saknar Sthlm som ALDRIG FÖRR. Fyfan.

Men det är lugnt.

Ha't!
Eric

No comments: