Wednesday, December 17, 2008

Höst/Vår 08/09

Hej.

Okej, nu befinner jag mig i det där fantastiska läget där saker jag gjort under den senaste tiden börjar tona ner och tacka för sig, samtidigt som saker jag ska göra börjar torna upp och göra sig påminda. Det är december och mina inflyttade vänner dras likt magneter tillbaka till sina respektive orter för julfirande med familj och hemvändaröl med sina uppväxtkamrater (som också med största sannolikhet återvänt från sina nuvarande hemorter för att göra detsamma).

Men inte deppar jag. Jag kan berätta att jag ska spela in lite scener i helgen, sen är det ju jul och sen spelar jag i Kriget på fjärde våningen med Unga Tur som börjar repas på riktigt i mellandagarana och som sedan spelas på Södra teaterns Kägelbanan. Sedan tillbaka till Gbg den 7:e januari för att regissera lite på skolan, sedan slutproduktion, sedan radioteater, sedan Teaterbiennalen, sedan...massor...allt eller inget...massor...shit, jävligt spännande! Jag blir alldeles pirrig av att tänka på det!

Så där är jag nu! Jag har varit inblandad i någon form av Haikubonanza de senaste dagarna, så jag tänkte avsluta mitt 85 (!) inlägg med en Haiku:

Det är kul med blogg -
man skriver ner sin vardag
så att alla ser!

Puss och hej!

No comments: