Tuesday, May 18, 2010

Ska jag sluta blogga, eller?

Såhär lagom till det hundrade inlägget undrar jag om jag ska fortsätta med detta. Jag uppdaterar ju nästan aldrig min blogg. När det gäller bloggandet är jag min egen chef och jag tycker att jag gjort ett dåligt jobb samtidigt som jag anser att jag fått otydliga direktiv av mig själv. Jag liksom drar med pekaren över länken till bloggen, men istället för att stanna drar jag vidare till Facebook eller något. Det är inte bra och jag funderar på att dra in facket. Just det, jag kan inte dra in facket för jag jobbar inte med det här. Jag bloggar ju på fritiden och jag får göra precis som jag vill. Alltså kan nästa inlägg komma om en timme eller 2045. Ingen vet, inte ens jag. Nu börjar 'Allo 'Allo 'Emliga Armen' så jag måste sluta.

Puss på er!

1 comment:

Anonymous said...

men jag har ju precis börjar läsa den här bloggen för 10 sekunder sen! /irre