Tuesday, August 29, 2006

Nu har det alltså börjat...

Här kommer min första rapport efter det att jag påbörjat min utbildning i Götet. Igår var jag så trött att jag inte ens kunde trycka ner tangenterna. Alltså:

  • Det första som hände var att vi - och med vi menar jag skådespelarlinjen, musikallinjen, operalinjen, musikerlinjen och musikpedagoglinjen - blev välkomnade av utbildningsledarna för dessa linjer. Efter det fick vi bl a dansa Sydafrikansk stöveldans, lyssna på föredrag med Astrid Assefa, repa schlagerlåtar inför fredagens melodifestival (även kallad SMASK) och i största allmänhet hänga med klasskamraterna.
  • Idag har vi repat mer inför SMASK, dansat mer stöveldans, haft dataintroduktion, haft en helt sjuk men häftig ljud- och musiklektion med Derek Barnes, och hängt med klasskamraterna.

Imorgon ska vi sjunga för varandra (detta kom som överraskning för oss alla idag!) samt åka till Brännö och gå på Värdshus där. Hur schysst som helst.

Orkar inte skriva mer nu. Det är säkert sjukt mycketstavfel, men jag är helt slut.

Hej då!

No comments: