Thursday, January 11, 2007

En gammal video...

Hej på er!

Årets första inlägg. Jag är tillbaka i GBG efter drygt tre veckor i STHLM. Jag hade det verkligen toppen däruppe och nu saknar jag Moa så att det är helt sjukt. Dock händer det spännande grejer i skolan nu. Vi jobbar med en pedagog från Royal Academy of Dramatic Arts (RADA) i London som heter Dee Cannon. Hon är grymt hård och verkar vara lika bra (som hon är hård).

Under min tid i Hufvudstaden spelade jag också in en sprillans ny skiva med Eskalator. Den verkar bli så jävla bra att jag nu publicerar en gammal video som vi gjorde för snart två år sedan. Videon är regisserad av När & Fjärrans Vigor Sörman. Copyright skivbolaget Snyting. Håll tillgodo:

Rocksteady bil

1 comment:

Anonymous said...

many sexy girl in you. Hahaha! Weelll, jag diggar att videon är oppe. Kram/Jan Banan