Thursday, March 15, 2007

I väntan på torktumlaren.

Hallå, tjena, hej!

Jag sitter i min lägenhet och småfryser, men skriver till er ändå. Just nu har jag tvättstugan och ska strax gå ner för sista gången this time.

Sjukt mycket i skolan, återigen med ett stort inslag av grävande i lé själ. Vi hade en period med hederlig karaktärsanalys (Yat) men är åter tillbaka på utbildningens andra ben; metodimprovisationen. Vår utbildningsledare, tillika terapeut, har sessions med oss en gång i veckan så jag har verkligen fått ljuploda. Exiting and new.

Mycket stress också. Jag flänger mellan storstäder mest hela tiden. På torsdag drar jag upp till Sthlm för en rejält (allt är relativt) avlönad spelning med Eskalator. Sen direkt ner igen för ett annat avlönat jobb med några i klassen. Jag har också nyligen varit i hufvudstaden för ett avlönat jobb inom reklambranchen...

Det blir en del och nu känns det en smula övermäktigt. Kommer bli svårt att somna denna natt.

Annars ok.

Ha't.

Eric

No comments: