Thursday, January 10, 2008

Vidare.

Hej hej!

Jodå, tillbaka i Götet, vid min bärbara dator som kräver hårt tryck om man överhuvudtaget vill ha fram bokstaven K. Lite frustrerande, lägg sedan till att jag känner mig smulan förkyld också, med huvudvärk och den där speciella tröttheten.

Vi håller som bäst på med våra egna projekt i klassen nu, och jag vet inte riktigt hur det går. Det går ju onekligen framåt, jag är så gott som klar med mitt manus (en del kluriga övergångar kvar) och jag har pratat med herr Tavares i Stockholm angående arr och tonsättning m.m. Å andra sidan har jag just nu tvättstugan och är inte alls i skolan, vilket jag kanske borde. Men det är omöjligt att få tid på detta jävla bygge som är mitt hem.

Mitt projekt går under det, kanske något pretentiösa, arbetsnamnet "Ensamheten i centrum", men jag ber er att tolka namnet på fler sätt än dom kanske mest uppenbara. Jag utforskar...nä, skit i det ni, kom och kolla istället!

Jag vill slå ett slag för det ypperliga matstället Picadeli Salladsbar vid Coop på Avenyn. Det är fenomenalt gott och ohyggligt mättande. För 70 spänn kan man äta två måltider ur samma skål, så mycket får man.

Jag kan köra lite avslöjanden om projektet under de kommande veckorna för att öka "hypen".
Avslöjande 1: Also Spracht Zarathustra finns med på ett hörn...

....hm...spännande, va?

Allt för nu. Över och ut.

Puss
Eric

No comments: